Handling
Publicerat den

'' the fooo''
Storyn kommer handla om Vanessa 15 år, (brunt hår med blondare toppar och fina bruna ögon) hon har bott i Stockholm i hela sitt liv, men hennes familj väljer att byta kommun till en kommun lite längre bort men fortfarande bosatta i den fina staden Stockholm. Vanessa blir tvungen att byta skola också eftersom hon inte orkar åka buss 40 min varje morgon till skolan. Istället väljer hon en skola som låg 3 min promenad från hennes nya hus. 
Vanessas bästa kompis Charlotte är också 15 de brukade gå i samma klass. Deras relation var bättre än systrar de var som tvillingar!!! 
(Charlotte är blond, ögonen var kristall blåa) 
 
Båda tjejerna har en "celebrity-crush" på justin bieber. De ska gå på konserten.... 
Så klart kommer killarna att vara med jag menar de är lika viktiga som tjejerna! Men om de berättar jag mer i berättelsen 
 
 
Novellen kan sammanfattas som en novell med mycket drama, kärlek, hat och ......... Om jag säger tonårsliv så tror jag ni fattar !!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 



welma

SKRIIIV jag e så exalterad OOOMG snälla när kommer kapitlerna upp???



URL:


-

Låter riktigt bra! Kolla gärna min blogg med noveller om killarna :)



URL: http://thefooofanics.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?