The love between us - Kapitel 2
Publicerat den

 

Charlottes perspektiv:

Jag logga in på facebook, det var helt dött och alla mina facebook-vänner är typ bara beliebers och directioners så de låg säkert och sov efter en galen natt som igår. Jag kollade på klockan den visade 11.30, jag uppdatera min fb ännu en gång och då började folk dampa med kommentarer på en status det var en tjej som hade skrivit
'' OMG justins förband the fooo ska ha en spelning på svampen kl 13.00 ''
Jag ryckte till snabbt och väckte Vanessa.
-VANESSA VI SKA TRÄFFA FELIX OM 1 TIMMA.
skrek jag högt
- VAAAAA WTF vad sa du??
vaknade hon upp hastigt.
- om 1 timma ska The Fooo ha en spelning på svampen och vi måste skynda oss dit jag måste träffa ogge och oscar!!
- aa jag måste träffa felix såg du under justins låt die in your arms hur vi höll om varandra men han bara försvann jag fick aldrig tag på nummer eller något. Tänk om han är sån player.
- nej han skulle väl bort bara de var säkert tvugna att gå pga av hans crew kanske.
Vanessa steg ur sängen snabbt och börja gräva i sin garderob, hon kastade ut massa kläder och stod och valde hon kastade över en outfit till mig och valde ut en till henne själv
-Charlotte du och jag måste vara skit snygga okej, ta på dig det där och platta ditt hår.
sa hon med en stressad röst
 
image
 

 

 

                                                                  (Charlottes outfit)  
 
image
 
                                                             (Vanessas outfit)
 
(kl 12.55)
 

Felix's perspektiv:

Om 5 minuter skulle vi befinna oss på svampen, det ända jag hade tänkt på under natten var den här tjejen jag tror hon hette vanessa. Jag blev lite knäsvag när jag såg henne i vår louge igår kväll. Jag hade letat efter henne i publiken under biebers konsert. Omar såg henne så han förde mig fram till henne. Jag tog mig fram till henne och kramade om henne under justins låt. Men sen drog omar mig vi var tvugna att dra för justins fans hade lagt märke till vilka vi var så vi var tvugna att springa därifrån innan det belv galet.
Vi var påväg till svampen nu. Längst horisonten såg vi stor klump med fans med förhoppningar att Vanessa och hennes vän skulle vara där.

Vanessas perspektiv:

Några fans såg killarna och sprang mot de medans de skrek.
- charlotte vi springer inte, jag vill inte se desperat ut och hoppas han känner igen mig.
sa jag.
- ok de kommer ändå, jag måste stå längst fram så oscar eller ogge ser mig.
- hahah gärna
skratta jag
Killarna kom de ställde sig i en mittpunkt, vi tjejer skapade en stor cirkel. Jag och Charlotte stod längst fram felix hade sin rygg mot oss, jag ville att han skulle vända sig.
- haha varför vänder han inte sig om??
viskade jag i charlottes öra.
- han sätter på musiken på den där högtalaren.
När han fick igång musiken vände de sig och ställde sig i rad. Äntligen fick jag ögonkontakt med felix, han log sitt perfekta leende. De där vita tänderna glänste han gjorde mig svag. Jag log generat mot han. De satte igång musiken och körde gårkvällens låtar, jag sjöng med i vissa refränger. Han log mot mig vissa gånger och varje gång han log gjorde han mig lika svag.
- okej tjejer nu är vi klara ni får ta bilder med oss om ni vill.
sa Ogge
Alla tjejer attackera killarna. Jag och charlotte stod i väntan på att tjejerna skulle förvinna så vi kunde få kontakt med de. Efter en halv timmes väntan så förvann det en hel del tjejer. Vi gick fram till oscar och omar. De hade minst tjejer runt om sig. Charlotte slängde sig över oscar ,han krama henne tillbaka. Omar och jag skratta sen tog vi en grupp bild och några selfies. Ogge var ''klar'' med att ta bild med tjejerna och han kom till oss.
- Tjena tjejer
säger ogge glatt
-Hej!!
- Vänta är inte du som var på scenen igår?? du var felixs tjej!?
fråga han mig
- hahah felix tjej om det är så du vill uttrycka dig så visst. Aa det var jag som var på scenen...
jag blev avbruten av charlotte
- ja det var hon som felix flörta med på scenen , det var hon som felix träffa backstage , det var hon han höll om under konserten och det är hon han kommer hålla på med snart såfort han kommer hit haha.
berättade charlotte, jag blev lite generad. Jag tror Charlotte har gjort sitt val hon verka vilja hänga mer med oscar än ogge, Charlotte hade sin arm runt Oscars rygg och även han hade den runt hennes rygg. jag kände Charlottes glädje, dock var hon riktigt duktigt på att hålla masken. Jag kollade bak ibland mot felix för att kolla om han var påväg hit eller inte men han stod med ungefär 50 tjejer omkring sig så det skulle nog ta ett tag....
 

 Heeeej vad tycker ni??? kommentera!!!!! Jag ska lägga upp hela tiden nuuu 
 
vad händer med charlotte och oscar 
speciellt med felix och vanessa blir det något mellan de???

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?