The love beteende us - Kapitel 3
Publicerat den


Vanessas perspektiv :

Vi stod fortfarande i väntan på att Felix skulle komma till oss. 
- Så är ni fans da? 
- haha aa det kan man säga.
Svara jag på ogges fråga, han stod framför mig. Med sin keps framåt och håret innanför kepsen. Jag tog upp min väska från marken och hängde den på min axel. Tystnaden i gruppen gjorde det lite awkward, jag kollade runt och sen valde att kolla bak på Felix. Jag ville bara att han kom hit, jag saknade hans kramar. Jag kolla på tjejmassan och där i mitten stod Felix. Jag möttes av hans ögon och ett stort leende, jag log tillbaka lite generat. Han gav mig lite fjärilar. 

Oscar och Charlotte hade sina konversationer vi resten stod och lyssna bara när de prata med varandra. Oscar berättade hur coolt det var att träffa Justin Bieber och att han sa att de skulle komma långt med musiken bla bla...
I mina tankar fanns det andra saker, jag tänkte på Felix, samma sekund hör man hans röst.

- Hej guys! Nämen tjenare sötnos det var inte länge sen!
Sa han med en flirtig röst.
- Hej!
Svarade jag generat, jag öppna upp min famn och var beredd på att krama han. Det blev en helt perfekt kram. Jag blunda och allt ljud bara försvann, det ända jag hade på tankarna var Felix, jag kände mig trygg och bekväm och framförallt lugn.
Precis innan vi släppte varandra viska han i mitt öra " Din kram är helt underbar"
Hela min kropp börja rysa, när hans mörka sexiga röst viska det till mig.
Felix släppte taget och hälsade på de andra, 

- så har du väntat länge?
Fråga han mig
- nja en halv timme kanske, det är inte så farligt...
- ska vi dra innan det kommer några fans? För det kommer kaoz och de kommer undra vilka ni är! 
Föreslog Omar, jag och resten av gruppen nickade som svar.
- men vart ska vi? Om man får fråga? 
- vi ska till ... Omar du bestämde att vi skulle dra, vart vill du ta oss haha.
Skrattade Oscar 
- vi drar till studion bara ..
Svara Felix 
- Daff kommer flippa om vi tar in 2 tjejer till studion!
Sa ogge med osäker röst
- Tjejer det här är ogge den säkra, tråkiga och aa ni fattar haha
Skämta Oscar, ogge blev arg och slog till Oscar på armen.
Jag fokuserade mest på Felix, han fick mig verkligen att falla. Jag och Felix gick med 2 meters avstånd ungefär. Det ända jag ville göra just nu var att ta och hålla i hans mjuka hand, men det skulle bara bli konstigt så jag undvek det. 

Charlottes perspektiv

Felix och Vanessa gick framför oss, jag gick tillsammans med ogge, Oscar och Omar gick bakom mig de hade en egen konversation. Om typ vem som var snyggast haha, jag och ogge snackade mycket om gårdagens kväll om hur bra Justin är och sånt

- du vet att Justin, personligen ville ha oss det var inte hans manager eller något utan det var själva Justin själv. 
- wow skulle det hända mig skulle jag inte leva längre haha

...

Vi befann oss i deras studio, killarna smög in oss i studion. Vi skickade hem deras personal och ljög om att killarna skulle jobba med ny musik ifred och att jag och Vanessa var Ogges kusiner från Skåne. Killarna var galna.

- så girls vad ska vi göra? 
Fråga Felix 
- jag vill att vi kör Xbox eller något ...
Sa jag och körde mina Poppy eyes
- haha du behöver inte köra Poppy eyes stilen vi kör det lätt, jag menar vi är killar, vi älskar att köra tv-spel!
De hade 4 konsoller, Omar, Oscar , jag och Felix tog en var. Ogge och Vanessa satt på soffan och kolla på.
- Vanessa kom sätt dig här i mitt knä, så kör vi tillsammans!
Sa Felix med bestämd röst, han gjorde nog det för annars skulle Vanessa backa ur fast hon egentligen ville. Hon reste sig osäkert och gick fram till Felix. Felix la sin hand på hennes midja och drog ner henne så hon typ ramla på han.
- oj oj... 
Skratta vi alla.
Felix hade sin arm runt om Vanessa, båda hade händer på konsollen

KOMMENTERA VAD NI TYCKER 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?